top of page
  • Adrian

JURNAL PERSONAL 7 zile vacanta pe yacht in Insulele Ionice ZIUA


Ca in fiecare dimineata, in tot yachtul se simtea mirosul cafelei proaspete. La micul dejun, am sugerat echipajului ca acea zi sa fie o zi de scuba diving. Toti au fost de acord, asa ca am sunat la Fiskardo-Divers, cel mai bun centru din Fiskardo, daca nu chiar din zona Ionicelor. Ne-au programat pentru ora 11:00. Era ora 8:00. Din Sami in Fiskardo urma sa faceam vreo 2,5h, asa ca am amanat aprovizionarea frigiderului pentru cand ajungem la destinatie, am dezlegat paramele si am plecat.

Vantul era destul de slab, asa ca am mers pe motor. Pentru prima data in toata vacanta pe yacht, am mers pe motor atat de mult, insa pentru a ajunge la timp la centru de diving nu trebuia sa navigam cu mai putin de 6Kn.

Am ajuns in Fiskardo la 10:30, iar dupa ce am legat yachtul, a inceput nebunia pe si sub punte. Fiind la limita, fiecare alerga dupa haine, telefoane, bani, incarcatoare, aparate foto. Eu nefiind un pasionat al scufundarilor, urma sa ii duc pana la centru, apoi sa ma intorc pe yacht, asa ca, am coborat pe ponton si i-am asteptat sa fie gata.

Am ajuns in timp la Fiskardo-Divers. Am lasat echipajul pe mana instructorilor si am plecat pe yacht.

Trebuia neaparat sa umplem rezervoarele cu apa, iar pontoanele din Fiskardo au utilitatile necesare. Dupa ce am terminat, am iesit sa revad orasul pe care il stiam dintr-o vacanta pe yacht anterioara.

Fiskardo este un golf bine protejat și de asemenea, unul foarte popular printre cei ce petrec vacanta pe yacht. In port sunt foarte multe cafenele, restaurante și taverne, magazine de tot felul si ATM-uri. Se spune ca Fiskardo este cel mai pitoresc loc din zona insulelor Ionice!

Din pacate, cardul de memorie al aparatului mi-a permis sa mai fac doar cateva fotografii, insa pentru a va face o idee despre Fiscardo, vedeti filmuletul de mai jos:

In jurul orei 15:30 s-au intors scufundatorii. Erau foarte incantati de intructori si de locurile de diving. Amfore, peisaje acvatice impresionante, epave de ambarcatiuni si chiar ale unui avion din cel de-al doilea razboi mondial. De asemenea, au laudat instructorii de la centru. Pe mine ma bucura faptul ca ii vedeam multumiti de experienta avuta si eram sigur ca va fi una dintre amintirile frumoase ala vacantei pe yacht.

Mai jos sunt cateva imagin acvatice, ale celor de la Fiskardo-Divers.

Am ramas pe yacht pret de o bautura rece, apoi am plecat impreuna prin oras.

Seara, am petrecut-o la Nicolas Taverna, cu muzica live, peste, fructe de mare, vin alb si Sirtaki. Cel mai frumos mod de a incheia inca o zi din vacanta pe yacht.

125 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate
bottom of page