top of page
  • Adrian

JURNAL PERSONAL 7 zile vacanta pe yacht in Insulele Ionice


Pentru ca am primit multe mesaje in care am fost rugati sa detaliem ce inseamna o vacanta pe yacht cu Vacante Pe Mare (marca a Etesian Sailing), incepand de azi, vom prezenta timp de 7 zile jurnalul personal al unuia dintre skipperii nostri (capitanul ambarcatiunilor de agrement), care a petrecut o saptamana in sudul Insulelor Ionice, cu un grup de 6 persoane din Sibiu, care erau pentru prima data pe yacht. Imbarcarea/ debarcarea s-a facut in Lefkas/ Lefkada

ZIUA 1 - Portul Lefkas

Ca skipper, am ajuns in portul din Lefkas in dimineata imbarcarii, cu cateva ore inainte de a ajunge grupul care imi va fi echipaj pentru urmatoarele 7 zile. Yachtul urma sa il preluam la ora 17:00, ora la care se face check in-ul in astfel de vacante.

Am identificat locul in care era yachtul. Am vazut ca echipa de curatenie era in plina activitate asa ca am lasat bagajul in masina si am plecat sa revizitez orasul Lefkas.

Lefkas este capitala insulei Lefkada si este situat pe coasta de nord-est a acesteia. Lefkada este singura insula din Grecia pe care se poate ajunge cu masina, fara ferry, aceasta fiind legata de continent printr-un pod peste mare. Portul din Lefaks este un ideal punct de plecare pentru vacanțele pe yacht, permitand rute de navigatie spre nord (Corfu) si in aceeasi masura spre sud (Kefalonia).

Lefkas este un oras foarte placut si prietenos construit in jurul unui port natural, cu biserici decorate in stil venetian. Este gazda a multor festivaluri de arta si cultura. Artera pietonala este plina de baruri, cafenele si taverne traditionale, dar si restaurante cosmopolite.

Stiu sigur ca echipajul nu se va plictisi cat eu voi face preluarea yachtului.

La ora 16:00 a sosit si grupul, iar dupa ce le-am recomandat cateva locuri unde pot servi masa, am plecat sa preiau ambarcatiunea. La 17:30, toata lumea a fost pe yacht, cu bagajele defacute si lucrurile aranjate in spatiile de depozitare. I-am ajutat sa intocmeasca lista de cumparaturi cu necesarul, iar cat ei au plecat la supermarket, am verificat prognoza meteo. Superb! Urma o vreme care ne permitea orice ruta de navigatie.

Am decis sa mai verific si in dimineata urmatoare prognoza, apoi sa decidem o ruta ideala pentru urmatoarele 7 zile, de care sa ne tinem daca vremea ne va permite. Daca se schimba ceva in prognoza, vom adapta programul.

Seara, dupa ce echipajul a stocat toate proviziile, am ramas pe punte la un pahar de vin si conversatii placute. Se simtea oboseala drumului de peste zi, dar fiecare voia sa faca ziua cat mai lunga.

Zumzetul orasului a disparut. A ramas doar clipocitul apei in jurul yachtului, lumina lunii aproape plina si lumina slaba din bucatarie.

Am adormit toti!

Pentru o vacanta pe yacht in Insulele Ionice, vizitati: http://www.vacantepemare.ro/#!insulele-ionice/cn4h

191 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate
bottom of page